dijous, 30 d’octubre del 2014

Felicitacions d'aniversari

Ara feia molts dies que teniem el blog abandonat. Estem molt enfeinades i no podem arribar a tot.

Avui us portem unes felicitacions que han estat fetes amb tot el carinyo que les seves destinatàries mereixen.

Era l'aniversari de dues de les millors amigues de la meva filla. Em vaig oferir a fer les seves felicitacions perquè volia fer una estructura que feia dies em donava voltes pel cap.

Eren sis nenes les convidades, vaig decidir fer-lis unes fotos individuals i una de grup.

L'estructura de la felicitació era molt original i no sé quin nom li donen, així que us ficaré les fotos que vaig fer.

Aquí us deixo el tutorial de l'estructura:


El paper base era una cartolina senzilla, el paper de la decoració era de diversos colors i, a més a més, tot guarnit amb embellidors d'Studio calico, brads, eyets i clips diversos.

Tot plegat molt senzill però "resulton".

Espero us hagi agradat tant com a mi fer-les.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada