divendres, 2 d’octubre del 2015

You are my destiny ...

Hola,

Avui us porto un encàrrec per un casament que es va celebrar 11 de setembre. 
La mare de la núvia em va demanar si podria fer aquesta frase, (molt especial pels nuvis), per posar sobre la taula.
Tot el casament era a base de rosa fúcsia i blanc, però volien una cosa original, així que vaig fer les lletres decapades.

Primer vaig fer el disseny amb la Silhouette: triar la mida, les proporcions, el tipus de lletra ....
Després vaig buscar diverses tipus de pintures, o la Chalk Paint, Fleur o pintura acrílica.
Bé finalment em vaig decidir per la pintura acrílica i la veritat és que va anar fantàstic.

El material que he fet servir és : pintura acrílica blanca i rosa fúcsia, cera de mobles, paper de vidre prim.
Tot dins d'una capsa ben bonica i amb moltes papallones.


Aquest va ser el resultat, m'agrada molt haver contribuït en un dia tant feliç. 


Moltes felicitats!!!

Fins aviat

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada